Česta pitanja

NARUDŽBA chevron-right
KUPONI I POGODNOSTI chevron-right
POVRATI I REKLAMACIJE chevron-right
PLAĆANJE chevron-right
DOSTAVA chevron-right
KORISNIČKI RAČUN chevron-right

NARUDŽBA

chevron-left Natrag na česta pitanja

Narudžba putem interneta. Željene proizvode dodate u košaricu. Do košarice pristupate klikom na gumb »Dodaj u košaricu« u gornjem desnom kutu stranice. Kada u košarici imate sve odabrane proizvode, kliknite na gumb »Na blagajnu«, gdje unesete sve podatke, odaberete način plaćanja i dostave te kliknete na gumb »Potvrda narudžbe«. Ako je vaša narudžba uspješno zaprimljena, na stranici će vam se prikazati obavijest »Hvala za vašu narudžbu!«.

Narudžba putem telefona na broj +385 1 2031 300. Cijene i pogodnosti iste su kao i prilikom naručivanja putem interneta. Ako imate kod za popust, obavijestite o tome savjetnika.

Narudžba putem e-pošte info@futunatura.hr. U poruku zapišite svoje podatke, željene proizvode i način dostave. Naši savjetnici kreiraju narudžbu i obavještavaju vas o tome. Cijene i pogodnosti iste su kao i prilikom naručivanja putem interneta. Ako imate kod za popust, napišite ga u poruci.

Košarici možete pristupiti klikom na ikonu košarice u gornjem desnom kutu stranice. Količinu možete promijeniti unosom drugog broja ili klikom na + ali – kod količine. Proizvod uklonite iz košarice klikom na ikonu koša (ukloni) s desne strane.

Najprije provjerite jeste li na blagajni unijeli sve potrebne podatke za narudžbu. Provjerite je li neki od okvira obojen u crveno i jeste li stavili kvačicu da prihvaćate Uvjete poslovanja.

Ako nakon slanja narudžbe kupnja nije dovršena, nego se stranica učitava dulje vrijeme, narudžba vjerojatno neće biti uspješno poslana. To se može dogoditi prilikom plaćanja kreditnom karticom – u tom slučaju učitavanje prekinite i izvršite kupnju kasnije s drugog uređaja ili odaberite drugi način plaćanja.

Ako problem ne možete riješiti, nazovite nas na broj +385 1 2031 300 ili nam pišite na info@futunatura.hr.

Naravno. Prilikom unosa podataka u nastavku kliknite na »Pošalji na drugu adresu«. Otvorit će se novi prozor u koji unesete adresu za dostavu. 

Kliknite na poveznicu "Želite otkazati narudžbu" koja se nalazi u potvrdnoj poruci e-pošte.

Narudžbu možete otkazati i pozivom na broj +385 1 2031 300 ili slanjem poruke na e-adresu info@futunatura.hr. O otkazivanju nas obavijestite u najkraćem mogućem roku jer jedino tako možemo spriječiti nepotrebne troškove dostave.

O otkazivanju nas obavijestite što je prije moguće jer je to jedini način da se izbjegnu nepotrebni troškovi dostave. Ako je paket već poslan, slanje ne možemo otkazati, zato će pošiljka stići na vašu adresu za dostavu. Ako paket ne želite preuzeti, odbijte preuzimanje kako bi se vratio na našu adresu.

Narudžbu možete promijeniti na više načina:

1. Ako narudžba nije poslana i još je niste platili, možete je otkazati i ponovno poslati

2. Prilikom slanja narudžbe na e-adresu dobivate potvrdnu poruku u kojoj potražite poveznicu "Želite li urediti narudžbu?" i unesite promjenu.

3. O promjeni nas možete obavijestiti pozivom na broj +385 1 2031 300 ili nam možete poslati poruku na info@futunatura.hr.

Ako je paket već poslan, promjena više nije moguća i više ne možemo otkazati slanje.

Podatke za dostavu možete promijeniti tako da nam napišete poruku ili odgovorite na e-poruku koju ste primili prilikom slanja narudžbe. Podatke možete promijeniti i pozivom na broj +385 1 2031 300 ili nam možete poslati poruku na info@futunatura.hr. O promjeni podataka obavijestite nas u najkraćem mogućem roku. Ako je paket već poslan, promjena više nije moguća i slanje ne možemo otkazati.

Način plaćanja najlakše promijenite tako da poništite narudžbu (ako ista nije poslana ili plaćena) i ponovno je pošaljete. O promjeni nas možete obavijestiti pozivom na broj +385 1 2031 300 ili nam možete poslati poruku na info@futunatura.hr. O promjeni nas obavijestite u najkraćem mogućem roku. Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, a paket je već poslan, promjena više nije moguća i slanje ne možemo otkazati.

Način dostave možete promijeniti tako da poništite narudžbu (ako ista nije poslana ili plaćena) i ponovno je pošaljete. O promjeni nas možete obavijestiti pozivom na broj +385 1 2031 300 ili nam možete poslati poruku na info@futunatura.hr. O promjeni nas obavijestite u najkraćem mogućem roku. Ako je paket već poslan, promjena više nije moguća i slanje ne možemo otkazati.

Proizvode u narudžbi možete promijeniti tako da nas obavijestite o promjeni pozivom na broj +385 1 2031 300 ili nam možete poslati poruku na info@futunatura.hr. te se sa savjetnikom dogovorite o doplati, knjižnom odobrenju i povratu razlike. O promjeni nas obavijestite u najkraćem mogućem roku. Ako je paket već poslan, promjena više nije moguća i slanje ne možemo otkazati.

Potvrda narudžbe šalje se automatski odmah nakon uspješnog slanja narudžbe na adresu e-pošte koju ste naveli prilikom narudžbe. Ako niste primili potvrdu narudžbe, provjerite »Neželjenu poštu« (spam) ili »Promocije«. Pregledajte sve mape ili u tražilicu e-pošte upišite »Potvrda narudžbe«.

Ako niste primili potvrdu narudžbe, moguće je da ste prilikom slanja narudžbe upisali pogrešnu adresu e-pošte.

Ako niste primili potvrdu narudžbe, predlažemo da nas kontaktirate na broj +385 1 2031 300 ili na info@futunatura.hr.

Narudžbu možete napraviti i na tvrtku. Kupnju putem interneta možete obaviti tako da na blagajni u košarici označite opciju »Tvrtka« i unesete sve podatke.

Potvrda narudžbe, koja će biti poslana na vašu adresu e-pošte, neće sadržavati PDV ID broj i podatke o tvrtki jer se isti bilježe samo prilikom izdavanja računa. Račun na tvrtku priložit ćemo u fizičkom obliku u vaš paket. Ako trebate račun u PDF obliku, o tome nas obavijestite na broj +385 1 2031 300 ili na info@futunatura.hr.

KUPONI I POGODNOSTI

chevron-left Natrag na česta pitanja

Kod za popust unesite u košarici pri 1. koraku – u okvir ispod, nakon toga kliknite na gumb »Potvrdi«

Prilikom naručivanja putem telefona ili e-pošte kod pisanim putem ili usmeno dostavite savjetniku.

Da, pogodnosti prilikom naručivanja putem telefona iste su kao prilikom naručivanja putem interneta. Kod recite savjetniku te će biti obračunat u narudžbi.

Da, ali istovremeno možete upotrijebiti samo jedan kod. Valjanost koda za popust i uvjeti njegovog korištenja uvijek su opisani ondje gdje ste ga primili.

Ne, istovremeno možete upotrijebiti samo jedan kod. Nije moguće unijeti više od jednog koda. 

Ako prilikom naručivanja dobijete obavijest da upisani kod nije aktivan, molimo da provjerite uvjete korištenja koda. Uvjeti su uvijek navedeni ondje gdje ste dobili kod. Provjerite jesu li ispunjeni svi uvjeti za aktivirani kod:

  • Primjenjuje li se kod na sve proizvode?
  • Je li kod vezan na određeni iznos?
  • Je li kod još uvijek aktiva?

 

Ako vaša narudžba odgovara iznad navedenim uvjetima, ali kod nije moguće primijeniti, provjerite:

  • Jeste li pravilno upisali kod u okvir za popust pri prvom koraku i kliknuli »Potvrdi«?

Kod može nestati zbog promjene narudžbe te ga je potrebno ponovno upisati. Prije slanja narudžbe uvijek provjerite je li kod obračunat.

Ako kod ne uspijete unijeti, za narudžbu nazovite +385 1 2031 300 ili nam pišite na info@futunatura.hr.

Kod za popust, koji se odnosi na akciju, možete vidjeti na našoj internetskoj stranici u obojenom retku na vrhu stranice i uz proizvod.

O akcijama za koje postoji kod obavještavamo vas i putem e-pošte ako ste prijavljeni na naše e-novosti.

Ne, snižene cijene vrijede za svaku kupnju bez obzira na to jeste li registrirani korisnik ili ne. Isto vrijedi za količinski popust i korištenje kodova. 

Prilikom kupnje veće količine pojedinih proizvoda postoji količinski popust. Količinski popusti su vidljivi kod opisa pojedinog proizvoda, gdje možete također odabrati paket više proizvoda. Količinski popust će vam automatski biti obračunat ako u košaricu stavite više komada određenog proizvoda, a da pritom niste odabrali opciju kupnje paketa.

Kredit trgovine mogu koristiti samo registrirani korisnici. Za tu je pogodnost neophodno da se prije svake kupnje prijavite u svoj korisnički račun.

Kupnjom bilo kojeg proizvoda registrirani korisnici ostvaruju kredit trgovine koji mogu iskoristiti pri sljedećoj kupnji. Iznos kredita trgovine vidljiv je kod svakog proizvoda i izračunava se na temelju prodajne cijene za jedan komad proizvoda. Konačan iznos kredita trgovine izračuna se na blagajni i iznosi 3 % cijene proizvoda bez PDV-a.

Kredit trgovine obračunava se automatski prijavom korisnika i vidljiv je u vašoj košarici odnosno na blagajni.

Kod možete dodati svojoj narudžbi tako da nam ga napišete u poruci koju pošaljete kao odgovor na potvrdu narudžbe koju ste primili prilikom slanja narudžbe. 

Kod možete dodati i tako da nazovete broj telefona +385 1 2031 300 ili putem e-pošte na info@futunatura.hr. O dodavanju koda obavijestite nas u najkraćem mogućem roku. Ako je paket već poslan ili je plaćen, promjena više nije moguća i kod nije moguće naknadno dodati u narudžbu.  

Pri kupnji iznad 50 € vašoj će narudžbi automatski biti dodan poklon. Na blagajni možete odabrati koji od tri ponuđena poklona želite.

Pri kupnji iznad 39,99 € u košarici će vam se automatski obračunati besplatna poštarina. Uzima se u obzir cijena proizvoda bez popusta (ako je nakon obračunavanja popusta iznos manji od 39,99 €, svejedno ćete imati besplatnu poštarinu).

POVRATI I REKLAMACIJE

chevron-left Natrag na česta pitanja

Proizvod možete reklamirati ako je oštećen, pokvaren ili neupotrebljiv, odnosno ako njegova svojstva ne odgovaraju ili odstupaju od svojstava opisa tog proizvoda na našim internetskim stranicama.

O neadekvatnosti proizvoda obavijestite nas na broj telefona +385 1 2031 300 ili putem e-pošte na info@futunatura.hr. Za uspješno rješavanje reklamacije potrebno je dostaviti fotografiju na kojoj je vidljiv nedostatak proizvoda. S našim savjetnicima ćete se dogovoriti o povratu proizvoda kako bismo provjerili nedostatak, stoga vas molimo da ne bacite proizvod dok se reklamacija ne riješi.  

Ako vaša reklamacija bude prihvaćena, imate pravo na besplatnu zamjenu proizvoda, knjižno odobrenje ili povrat plaćenog iznosa za proizvod.

Više možete pročitati u našim Uvjetima poslovanja na poveznici https://www.futunatura.hr/uvjeti-kupovine.

Proizvod možete reklamirati ako je oštećen, pokvaren ili neupotrebljiv odnosno ako njegova svojstva ne odgovaraju ili odstupaju od svojstava navedenih u opisu tog proizvoda na našim internetskim stranicama.

Reklamacija se ne uvažava u slučaju nezadovoljstva ili neadekvatnosti proizvoda na temelju individualne procjene korisnika ili pogrešne upotrebe. Ne nudimo jamstvo zadovoljstva. 

Budući da želimo da budete zadovoljni našim proizvodima, uvijek smo na raspolaganju za savjet ili pitanja u vezi s uporabom proizvoda.

Ako ste primili pogrešan proizvod, o tome nas možete obavijestiti na broj telefona +385 1 2031 300 ili putem e-pošte na info@futunatura.hr. S našim savjetnicima dogovorit ćete se za besplatnu zamjenu proizvoda.

Molimo vas da sačuvate ambalažu primljenog paketa jer ćete u njoj najlakše predati pogrešne proizvode dostavljaču. Pravi sadržaj odnosno proizvodi šalju se odmah nakon prijave pogreške.

Ako niste primili sve proizvode koje ste naručili, o tome nas možete obavijestiti na broj telefona +385 1 2031 300 ili putem e-pošte na info@futunatura.hr. S našim savjetnicima dogovorit ćete se za besplatnu dostavu proizvoda koji nedostaju. Proizvode koji nedostaju šaljemo odmah nakon prijave pogreške.     

Proizvod možete vratiti i za njega dobiti povrat plaćenog iznosa ako je isti neoštećen i zatvoren. Od ugovora možete odstupiti u roku od 14 dana od preuzimanja robe. O povratu proizvoda prethodno nas obavijestite na broj telefona +385 1 2031 300 ili putem e-pošte na info@futunatura.hr.

Proizvod je potrebno poslati na adresu naše tvrtke: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Slovenija. U paket je potrebno priložiti račun ili dopis s vašim podacima. Savjetujemo vam da vraćeni proizvod pošaljete preporučenom poštom jer to jamči praćenje paketa. Troškove slanja uvijek plaća pošiljatelj, osim u slučaju da je dogovoreno drukčije. Pakete s otkupninom ne primamo.

Za proizvod koji je zatvoren i neoštećen vratit ćemo vam plaćeni iznos na vaš bankovni račun ili drugi sustav plaćanja (PayPal, kreditna kartica) odmah nakon primitka proizvoda. Iznos možete iskoristiti i kao knjižno odobrenje.

Neoštećeni i zatvoreni proizvod možete vratiti bez obrazloženja razloga. U svakom slučaju bit ćemo zahvalni na vašoj povratnoj informaciji.

Proizvod možete zamijeniti ako je isti neoštećen i zatvoren u roku od 14 dana od preuzimanja robe. O zamjeni proizvoda prethodno nas obavijestite na broj telefona +385 1 2031 300 ili putem e-pošte na info@futunatura.hr.

Proizvod koji želite zamijeniti potrebno je poslati na adresu naše tvrtke: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Slovenija. U paket je potrebno priložiti račun ili dopis s vašim podacima. Savjetujemo vam da proizvod pošaljete preporučenom poštom jer to jamči praćenje paketa. Troškove slanja plaća pošiljatelj, osim u slučaju da je dogovoreno drukčije. Pakete s otkupninom ne primamo.

Proizvod koji je zatvoren i neoštećen možemo zamijeniti drugim proizvodom odmah nakon primitka paketa. Prije slanja, dogovorite se sa savjetnikom o mogućoj doplati i načinu plaćanja doplate ako proizvod zamijenite za skuplji proizvod

U slučaju odobrenog povrata plaćenog iznosa, uplatu možete očekivati u roku od 14 radnih dana od potvrde vraćanja proizvoda.

Pritužbu odnosno povratnu informaciju možete poslati putem obrasca za kontakt na poveznici https://www.futunatura.hr/index.php?route=information/contact ili putem e-pošte info@futunatura.hr.

Vaše mišljenje nam puno znači i bit ćemo zahvalni za svaku pohvalu, napomenu ili prijedlog. 

Ako prilikom preuzimanja paketa primijetite da je pošiljka oštećena ili u njoj nedostaje sadržaj ili ima znakove otvaranja, o tome nas odmah obavijestite na broj telefona +385 1 2031 300 ili putem e-pošte na info@futunatura.hr.

Ambalažu i sadržaj oštećene pošiljke ne bacite i pričekajte na naše upute. 

Također možete odbiti preuzimanje oštećene pošiljke.

Za oštećeni paket imate pravo na besplatnu zamjenu proizvoda, knjižno odobrenje ili povrat novca

PLAĆANJE

chevron-left Natrag na česta pitanja

U našoj internetskoj trgovini mogući su sljedeći načini plaćanja:

  • PLAĆANJE POUZEĆEM – Naručeni proizvodi plaćaju se gotovinom pri preuzimanju paketa dostavljaču odnosno na lokaciji za preuzimanje dostavne službe ako ste odabrali dostavu/preusmjeravanje na istu. 
  • PLAĆANJE PO PONUDI – Naručene proizvode plaćate uplatom na naš transakcijski račun, putem internet bankarstva ili opće uplatnice. Sve potrebne podatke za plaćanje zaprimit ćete na vaš e-mail.
  • PLAĆANJE KREDITNOM KARTICOM – Naručene proizvode plaćate Visa ili Mastercard karticom unosom odgovarajućih podataka za plaćanje na našoj internetskoj stranici.
  • PLAĆANJE PUTEM PAYPALA – Naručene proizvode plaćate putem sustava PayPal unosom odgovarajućih podataka na internetskoj stranici PayPal koja će se automatski otvoriti prilikom slanja narudžbe.

Prilikom kupnje putem interneta način plaćanja odaberete na blagajni – u 2. koraku ispod. 

Način plaćanja najlakše promijenite tako da poništite narudžbu (ako ista nije poslana ili plaćena) i ponovno je pošaljete. O promjeni nas možete obavijestiti pozivom na broj +385 1 2031 300 ili nam možete poslati poruku na info@futunatura.hr. O promjeni nas obavijestite u najkraćem mogućem roku. Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, a paket je već poslan, promjena više nije moguća i slanje ne možemo otkazati.

U košarici imate proizvod koji ima onemogućeno plaćanje putem PayPala ili kreditnom karticom, zato takvi načini plaćanja nisu mogući. Plaćanje karticom i PayPalom onemogućeno je za sve proizvode od konoplje, melatonin, Lugolovu otopinu, macu i DMSO. Odabrati možete plaćanje pouzećem ili po ponudi.

Potvrda narudžbe s podacima za plaćanje šalje se automatski odmah nakon uspješnog slanja narudžbe na adresu e-pošte koju ste naveli prilikom narudžbe. Ako niste primili potvrdu narudžbe, provjerite »Neželjenu poštu« (Spam) ili »Promocije« (Promotions). Pregledajte sve mape ili u tražilicu e-pošte upišite »Potvrda narudžbe«.

Također je moguće da ste prilikom slanja narudžbe upisali pogrešnu adresu e-pošte, zato ponovno provjerite zapis.

Ako niste primili potvrdu narudžbe, predlažemo da nas kontaktirate na broj +385 1 2031 300 ili na info@futunatura.hr.

Naš je sustav automatiziran, zato nije potrebno dostavljati potvrde i dokaze o plaćanju. Uplate na naš transakcijski račun provjeravamo svaki dan.

Ako želite da vašu narudžbu pošaljemo isti dan, možete se dogovoriti s našim savjetnikom da vam paket pošaljem nakon što dostavite potvrdu o plaćanju na info@futunatura.hr.

Kupnju je moguće platiti kreditnim karticama VISA i MASTERCARD.

Na blagajni odaberite način plaćanja »Kreditna kartica«. Nakon klika na »Potvrda narudžbe« preusmjerit će vas na stranicu gdje unesete podatke vaše platne kartice.

Zbog sigurnosti plaćanja važno je da sa svojom bankom imate ugovorenu uslugu sigurnog plaćanja karticom na internetu. To znači da nakon unosa podataka za plaćanje od banke dobijete sigurnosni kod za potvrdu transakcije (putem bankovne aplikacije, tj. push obavijesti banke na mobilnom telefonu, SMS-a, tokena i slično). Ako sigurnosni kod ne dobijete kontaktirajte svog pružatelja bankovnih usluga ili izdavatelja kartice.

Kada je narudžba uspješno poslana i plaćanje uspješno izvršeno, na našoj internetskoj stranici prikazat će se obavijest »Hvala za vašu narudžbu!«.

Zbog sigurnosti plaćanja važno je da sa svojom bankom imate ugovorenu uslugu sigurnog plaćanja karticom na internetu. Ako imate problem s plaćanjem, najprije se obratite svom pružatelju bankovnih usluga ili izdavatelju kartice.

Do problema može doći u slučaju spore internetske veze ili ako sigurnosni kod ne unesete pravilno ili dovoljno brzo. 

Ako vam se prilikom slanja narudžbe stranica dugo učitava, narudžba vjerojatno neće biti uspješno poslana. U tom slučaju savjetujemo vam da učitavanje prekinete i da narudžbu pokušate ponovno izvršiti s drugog uređaja ili internetskog preglednika ili da odaberete drugi način plaćanja.

Ako problem ne možete riješiti, predlažemo da kontaktirate naše savjetnike na broj telefona +385 1 2031 300 ili putem e-pošte info@futunatura.hr

Na blagajni odaberite način plaćanja »PayPal«. Nakon klika na »Potvrda narudžbe« sustav će vas preusmjeriti na PayPal stranicu gdje unesete svoje PayPal korisničko ime i lozinku i potvrdite.

Kada je narudžba uspješno poslana i plaćanje uspješno izvršeno, na našoj internetskoj stranici prikazat će se obavijest »Hvala za vašu narudžbu!«.

Na blagajni označite način plaćanja »Po ponudi«. Nakon što kliknete na »Potvrda narudžbe« na vašu adresu e-pošte primit ćete potvrdu narudžbe sa svim podacima za plaćanje na naš transakcijski račun.  

DOSTAVA

chevron-left Natrag na česta pitanja

Pošiljke će biti poslane u najkraćem mogućem roku. 

Od ponedjeljka do petka isti radni dan (do 12:00 sati), a vikendom i praznicima sljedeći radni dan. Odstupanja su moguća na temelju korištenog načina plaćanja ili povećanog opsega rada. 

Za točne informacije provjerite vrijeme otpreme zabilježeno na internetskoj stranici pojedinog proizvoda. 

Predviđeni rok dostave je od 1 do 3 radna dana

Trošak dostave odabrane dostavne službe možete vidjeti u koraku slanja narudžbe.

Za narudžbe iznad 39,99 € dostava je besplatna.

Dostava je besplatna za narudžbe iznad 39,99 € ili u slučaju akcijske ponude unosom koda.

Dostavne službe koje možete odabrati vidljive su u koraku slanja narudžbe.

Prilikom naručivanja putem interneta način dostave odaberete na blagajni – u 2. koraku ispod. 

Prilikom naručivanja možete unijeti adresu koja se razlikuje od adrese platitelja. Kod unosa podataka kliknite na »Pošalji na drugu adresu«. Otvorit će se polje »Podaci primatelja«, gdje možete unijeti adresu.

O predviđenom vremenu dostave obavještava vas izabrana dostavna služba.

Termin dostave s naše strane nije moguće odrediti jer ovisi o dostavnoj službi. U nekim se slučajevima s dostavnom službom možete sami dogovoriti za termin dostave.

Kontaktirat će vas dostavna služba koja će se s vama dogovoriti za drugi termin dostave ili za preuzimanje paketa na mjestu preuzimanja.

Sve pakete šaljemo iz Slovenije.

Status vašeg paketa možete provjeriti pomoću broja za praćenje koji vam pošalje dostavna služba.

Status vašeg paketa uvijek možete provjeriti i kod našeg savjetnika pozivom na broj +385 1 2031 300

Adresu za dostavu možete promijeniti tako da nam napišete promjenu adrese kao odgovor na poruku potvrde narudžbe koju ste primili prilikom slanja narudžbe. Podatke za dostavu možete promijeniti i pozivom na broj +385 1 2031 300 ili putem e-pošte info@futunatura.hr. O promjeni adrese za dostavu obavijestite nas u najkraćem mogućem roku. Ako je paket već poslan, promjena više nije moguća i slanje ne možemo otkazati.

Način dostave ili dostavnu službu možete promijeniti tako da nam napišete promjenu adrese kao odgovor na poruku potvrde narudžbe koju ste primili prilikom slanja narudžbe. Način dostave možete promijeniti i pozivom na broj +385 1 2031 300 ili putem e-pošte info@futunatura.hr. O promjeni nas obavijestite u najkraćem mogućem roku. Ako je paket već poslan, promjena više nije moguća i slanje ne možemo otkazati.

Ako imate problem s dostavom, o tome nas obavijestite na broj telefona +385 1 2031 300 ili pošaljite poruku na info@futunatura.hr.

KORISNIČKI RAČUN

chevron-left Natrag na česta pitanja

Ne. Kupovati možete kao gost ili kao registrirani korisnik.

Registrirati se možete klikom na »Prijava« u gornjem desnom kutu. Otvorit će se prozor gdje kliknete na »Kreirajte račun«, zatim će se otvoriti stranica za upis svih potrebnih podataka.

Registraciju možete obaviti i prilikom slanja narudžbe. Na blagajni označite kvačicom »Kreiraj korisnički račun«.

Prilikom registracije odredite svoju lozinku kojom ćete se ubuduće prijavljivati u našu internetsku trgovinu. Vaše korisničko ime je vaša adresa e-pošte. 

Ne, za registraciju se morate posebno registrirati.

Na e-novosti se upišete svojom e-adresom na prvoj stranici naše internetske stranice.

Registracijom možete koristiti pogodnost kredita trgovine. Za tu pogodnost važno da se prije svake kupnje prijavite u svoj korisnički račun.

Kupnjom pojedinog proizvoda registrirani korisnici dobivaju kredit trgovine koji mogu koristiti pri sljedećoj kupnji. Iznos kredita trgovine vidljiv je kod svakog proizvoda i izračunava se na temelju prodajne cijene jednog komada proizvoda. Konačan iznos kredita trgovine izračunava se na blagajni i iznosi 3 % cijene proizvoda bez PDV-a.

Kredit trgovine obračunava se automatski prijavom korisnika te je vidljiv na blagajni.

Ako ste se u svoj korisnički račun uspješno prijavili i želite samo promijeniti lozinku, gore desno (gdje ste se prijavili) kliknite na »Profil«. Otvorit će se prozor u kojem kliknite na »Promjena lozinke«. Otvorit će se stranica na kojoj ćete unijeti novu lozinku i potvrditi klikom na »Nastavi«.

Ako ste zaboravili lozinku, kliknite na »Prijava« u gornjem desnom kutu. Otvorit će se prozor u kojem kliknete na »Zaboravljena lozinka«. Otvorit će se stranica na kojoj upišete svoju e-adresu. Kliknite na »Nastavi« i na upisanu e-adresu poslat ćemo vam novu lozinku.

Ako imate problem s registracijom, prijavom ili promjenom lozinke, možete nas nazvati na broj +385 1 2031 300 ili nam pisati na info@futunatura.hr.

Nakon uspješne prijave s vašim korisničkim imenom i lozinkom otvorit će se stranica »Moj profil«, gdje možete mijenjati podatke klikom na »Moji podaci«.

Svom korisničkom računu možete nakon uspješne prijave pristupati i klikom na »Profil« gore desno i za promjenu podataka kliknete na »Moji podaci«.

Nakon uspješne prijave otvorit će se stranica »Moj profil« na kojoj možete provjeriti stanje kredita trgovine klikom na »Kredit trgovine«.

Stanje kredita trgovine možete provjeriti i klikom na »Profil« gore desno gdje je stanje vidljivo kod »Kredit«.

Nakon uspješne prijave otvorit će se stranica »Moj profil«, gdje povijest narudžbi možete provjeriti klikom na »Moje narudžbe«.

Kredit trgovine dodaje se u korisnički račun nakon što je narudžba obrađena. Ako primijetite da je pri dodavanju kredita trgovine došlo do problema, nazovite nas na broj telefona +385 1 2031 300 ili nam pišite na info@futunatura.hr.

Copyright © 2012 - 2025 | Be Healthy d.o.o.